Je bent niet ingelogd.

Aankondigingen

Welkom bij motorforum A35, het nieuwste motorforum van oost Nederland!
Je moet je eerst registreren voordat je nieuwe onderwerpen of reacties kunt plaatsen. Veel plezier!

#1 10-10-2014 10:48:08

Sirius Denemarken
Gebruikers
Van: Denemarken
Geregistreerd: 28-09-2014
Posts: 1
Website

Even voorstellen

Hallo,
even voorstellen!
N.a.v. een tweetal bezoeken van Harm & Josien en mijn grootste hobby het motorrijden, heb ik mijzelf bij A-35 aangemeld.
Ik ben een doorgewinterde motorrijder, ook wel een kilometerverslinder genoemd. Ik rijd op een Kawasaki Classic 1500 en ben woonachtig in Denemarken, waar ik samen met mijn vrouw een klein en eenvoudig hotel-pension run.
Daar hebben wij een aantal vakantiepakketten, waaronder een "Motorvakantiepakket".
Achtergrond voor dit pakket is mijn voorliefde voor motorrijden en het houden van vakanties op de motor!
Binnenkort steken wij ons Motorvakantiepakket in een nieuw jasje. Misschien is het wel leuk om het tegen die tijd te presenteren op A-35.
Ik weet niet of het is toegestaan van A-35, maar ik vind het altijd leuk om "medemotorrijders" te wijzen op onze site en de connectie daarvan met facebook, waar wij doorgaans Last minutes en wetenswaardigheidjes op plegen te plaatsen.
Ben je nieuwsgierig, neem gerust een kijkje op www.hotel-sirius.com en als je wilt mag je ons best "liken" op facebook, je kan er in de toekomst misschien jezelf nog eens een voordeel mee doen!
Voor nu rijdt voorzichtig, dwing respect en ontzag af op die twee wielen!
Grtz Willem (Sirius Denemarken)

Offline

Forum footer