Je bent niet ingelogd.

Aankondigingen

Welkom bij motorforum A35, het nieuwste motorforum van oost Nederland!
Je moet je eerst registreren voordat je nieuwe onderwerpen of reacties kunt plaatsen. Veel plezier!

#1 17-08-2013 18:20:11

ketkar
Gebruikers
Van: Hengelo
Geregistreerd: 17-08-2013
Posts: 1

Run Bike Run Borne a.s. zaterdag

Mijn naam is Wilfried Beijen. Ik help mee met de organisatie voor de RBR Borne van a.s. zaterdag. Wij zoeken nog 5 motorijders die willen assisteren. De rijder krijgen iemand achterop en gaan samen met de man/vrouw controleren of alles goed verloopt. Er wordt niet hard gereden want er zijn wielrijders op het parcours. De rijder krijgt benzine vergoeding en een tasje met inhoud(o.a. een t-shirt).
Heb je belangstelling graag zo snel mogelijk bericht aan de schrijver.
Misschien tot later.

Met vriendelijke groet,

Wilfried Beijen

Offline

#2 25-08-2013 10:19:46

Harm Hoek
Oprichter / Beheerder
Geregistreerd: 21-05-2012
Posts: 269
Website

Re: Run Bike Run Borne a.s. zaterdag

Gisteren hadden we de Run Bike Run.
Mooi weer, gezellig en door de aanmelding motorrijders in overvloed.
Handig voor de E.H.B.O. , want zo konden de dames van de E.H.B.O. indien nodig snel op de plek zijn van ongeval.
Voordat het begon, hebben we eerst de route gereden, zodat de nieuwelingen wisten waar ze kwamen te rijden.
Daarna heb ik hetgeen wat op de straat lag (touw, takken, steentjes e.d.) eraf gehaald.

Na de pauze begon de pret.
Een politieagent voorop met in het begin de heer Renting schuin achter de politie agent op motor en Henri Hoek schuin aan de andere kant.
De rest van de motorrijders (o.a. Dinand Abeltjes, Henk Timmerije, Hilco Noppers en ikzelf ) voegde zich druppelsgewijs tussen de wielrenners in. Twee  andere motorrijders hadden een scheidsrechter achterop de motor.
De E.H.B.O. stonden gestationeerd bij het Hotel Jachtlust Hertme en het cafe/ restaurant  't Anker in Saasveld.
Gelukkig verliep alles op rolletjes.

Het was een mooie geslaagde zonnige  Run Bike Run.


Harm Hoek

Offline

#3 25-08-2013 11:17:01

henk
Gebruikers
Van: Borne
Geregistreerd: 08-06-2012
Posts: 15

Re: Run Bike Run Borne a.s. zaterdag

Zeer leuke ervaring , bij deze meld ik me graag weer aan voor volgend jaar als er plaats is.

Offline

Forum footer