Je bent niet ingelogd.

Aankondigingen

Welkom bij motorforum A35, het nieuwste motorforum van oost Nederland!
Je moet je eerst registreren voordat je nieuwe onderwerpen of reacties kunt plaatsen. Veel plezier!

#1 25-02-2013 00:05:59

Eddy
Verbannen
Van: Vriezenveen
Geregistreerd: 21-10-2012
Posts: 9

Motorbeurs Utrecht 23 februari 2013

Motorbeurs Utrecht 23 februari 2013

Hallo lezer,

Leuk dat je even de moeite neemt om mijn ervaringen met de motorbeurs Utrecht 2013 te lezen..

We zijn ’s morgens al op tijd weg gegaan, rond een uur of negen. Maar dat was goed ook, want Josien had een eXtra leuke route voor ons uitgezocht; één waarbij we de laatste 1,5 km in maar liefst 1 uur en 15 min. hebben afgelegd.. File dus.. sad sad

In de ontvangsthal troffen we ook Axel.. Samen zijn we naar binnen gegaan, maar het ”samen zijn” duurde voor mij niet zo heel erg lang; ik was (echt waar!) iedereen binnen 5 minuten al kwijt! En daar stond ik dus alleen.. Alweer: sad

Maar tòch heb ik een fantastische dag gehad! Allereerst maar eens naar de grotere dealers geweest, en wat bleek; daar kon ik tòch nog aardig goedkoper een motor kopen. Ik kon zelfs meer dan € 1000,- besparen, terwijl ik dacht al een aardig goedkope motor te hebben uitgezocht.. Dus.. € 1000,- verdiend in ongeveer een half uur.. Niet gek dacht ik zo..

Daarna naar het stunt rijden wezen kijken. Ik dacht; “dat is vast wel leuk”. Maar nee hoor; ik vond het niet “leuk”; ik vond het zelfs “super leuk!”. Geen idee wat ik met “stunt rijden” bedoel?  Klik dan maar eens op deze link en kijk een stukje van de video, dan krijg je vast wel een indruk van wat ik ongeveer bedoel.. Nooit geweten dat je dat allemaal met een motorfiets kon doen zeg.. Toch eens aan Harm vragen in welke les hij mij dit gaat leren...

Daarna ook nog knetter dure oordoppen gekocht (op advies van Harm), maar ja, wat wil je.. zolang ik nog bezig ben met rijlessen bij hem, heb ik die natuurlijk hard nodig.. zoveel zit ‘ie in m’n oren te tetteren tijdens de les.. smile

En verhip, aan het einde van de dag vond ik toch Christian nog terug, hoefde ik niet naar huis te lopen in ieder geval.. Christian had een leuk leren pak “gescoord” voor een mooie prijs, en het stond hem nog goed ook..

En Harm? Die was al vroeg vertrokken van de beurs.. Hij is samen met Josien ook nog wat leuks voor de kinderen gaan doen natuurlijk.. En Axel? Geen idee eigenlijk.. Maar die zal ik vast nog wel eens zien..

Groetjes aan iedereen die dit leest.. Waarom heb ik het geschreven? Nou.. als ik je een tip mag geven misschien.. Mocht je nou ooit op het punt staan om ergens in januari / februari een motor te gaan kopen, GA DAN VOORAL EERST NAAR DE MOTORBEURS!! ’T zou zo maar eens goed voor je portemonnee kunnen zijn, en bovendien; ’t is nog leuk en gezellig ook.. Je treft er immers allemaal mensen met dezelfde hobby, en er is dus gespreksstof genoeg.. Ik vond het in ieder geval een geslaagde dag, en ik hoop de anderen ook.. Dank jullie wel daarvoor..

Offline

#2 25-02-2013 14:24:23

Harm Hoek
Oprichter / Beheerder
Geregistreerd: 21-05-2012
Posts: 269
Website

Re: Motorbeurs Utrecht 23 februari 2013

Hallo Eddy, 

Wat voor een motor heb je gekocht ?
En heb je de aanbieding voor de oordoppen gedaan wat ik je zei of niet ......

Harm Hoek

Offline

#3 25-02-2013 20:07:03

Eddy
Verbannen
Van: Vriezenveen
Geregistreerd: 21-10-2012
Posts: 9

Re: Motorbeurs Utrecht 23 februari 2013

Hey Harm..

Wel onder voorbehoud "gekocht" dan he.. Want zonder rijsbewijs heb ik er natuurlijk nix aan.. En als ik er toch niet op zou passen ook niet natuurlijk.. Een Yammi FZ 8.. Euh.. Yamaha dus he..
Oordoppen? Zoals gezegd; die akelig dure die jij mij adviseerde. Alpine. Maar je had me mooi tuk hoor; ik kreeg er inderdaad 2! Maar wel in elk oor slechts 1.. 'k d8 dat ik 2 "setjes" zou krijgen..
Als ik meer tijd had gehad, had ik ze denk ik bij een andere stand gekocht, want daar waren ze nog aardig goedkoper..

Maar BTW; hoe vond je het filmpje (te bekijken via de link), want daar hoor ik je niet over.. Dat ga je me toch wel leren nog hoop ik? smile

En; hoe was de dag voor jullie dan? Nog wat gekocht / bekeken?

Offline

#4 25-02-2013 21:15:42

Harm Hoek
Oprichter / Beheerder
Geregistreerd: 21-05-2012
Posts: 269
Website

Re: Motorbeurs Utrecht 23 februari 2013

Hallo  Eddy,

Wij zjjn iets na 14.30 uur vertrokken naar het spoorwegmuseum nadat we eerst met de rest van het www.motorforuma35.nl gegeten en gedronken hebben.
Ja......jij was zo snel vertrokken en niet telefonisch te bereiken, wij en vooral Christian hebben jou nog lopen zoeken.
Pas toen je weer naar huis wilde belde je me op.
Maar goed dat ik Christian nog heb weten te bereiken,  anders had je met de trein terug gemoeten.
Wat de oordoppen betreft had je ze inderdaad goedkoper kunnen krijgen ?????
Was je bij ons gebleven had je veel kennis kunnen opdoen, want Axel was als een soort " gids " voor ons en misschien was het dan nog gezelliger geweest, voor ons allemaal.
Misschien een idee voor de volgende keer.

Wat de filmpjes betreft .......dat wil ik jouw, never and ever leren, want ik ken je....je probeert het ook nog uit !!!


Harm Hoek

Offline

#5 26-02-2013 01:02:16

Eddy
Verbannen
Van: Vriezenveen
Geregistreerd: 21-10-2012
Posts: 9

Re: Motorbeurs Utrecht 23 februari 2013

Hoi Harm / lezer,

idd; jammer dat we niet wat langer samen waren, maar je zei: "vraag JIJ maar even bij DIE stand, dan lopen WIJ alvast DIE kant op...". Ik ben nog direct DIE kant op gerend, maar 'k zag al niemand meer.. Helaas..

Nog over de doppen; die waren idd een paar stands verderop goedkoper..

Maar wie weet, misschien gaat me het "bij elkaar blijven" volgend jaar wat beter af.. Dan hoef ik nml. niet meer zo intensief te kijken naar zo veel zaken die ik nu nog allemaal moet aanschaffen; ik ben dan dus waarschijnlijk geen "man with a mission" meer... Misschien kan ik er dan gewoon ongestoord van genieten..

Maar mooi dat je zegt dat je me de tricks uit het filmpje WEL wilt leren, want je schreef toch: die wil ik je never and EVER leren? Ik zou zo zeggen; in de eerstkomende les alvast daarmee beginnen dan maar?
                                                                smile  smile  smile

Groeten aan Josien en de kids, en tot zondag 3maart 2013 bij de toertocht georganiseerd door:

LngSx1c.png?1

Wil jij ook mee? Klik dan hier, en geef je nu op.. Je bent meer dan welkom!

Offline

#6 26-02-2013 14:11:13

Harm Hoek
Oprichter / Beheerder
Geregistreerd: 21-05-2012
Posts: 269
Website

Re: Motorbeurs Utrecht 23 februari 2013

Om een beeld te krijgen hoe zo'n motorbeurs eruit heeft gezien, nog een leuk 
Motorbeurs Utrecht 2013 Impressie filmpje :


http://www.youtube.com/watch?v=wR2qmDt_ … r_embedded


Harm Hoek

Offline

Forum footer