Je bent niet ingelogd.
Pagina's: 1
Zondagochtend op 14 april om 09.00 uur,
vertrek ik voor een rit naar Duitsland om daar andere motorrijders te ontmoeten.
In Duitsland hier net over de grens en wel in Gildehaus. Ostmühle. A1 Oldenzaal - eerste afslag Bad Bentheim Gildehaus. (motor treffen van vooral klassiekers) ...
Voor degenen die zin hebben om mee te gaan,
start vanaf de rijschool.
Harm Hoek
Hoi Zoals gewoonlijk weer van partij als er ruimte is.
Het mooie weer lacht ons weer tegemoet, het enige is dat ik 13:00 terug moet zijn in Borne.
Weer een mooie gezellige dag zoals de voorgaande routes.
Christian ter Maat
Hallo Christian,
Geen enkel probleem.
De bedoeling is s' ochtends alleen te rijden.
Iets na 12.00 uur wil ik weer terug zijn voor Josien en Rutger.
Harm
Ik rij graag mee maar helaas ben ik er dat weekend niet; het begint te kriebelen, ik ben toe aan een mooie rit; ik kijk tegemoet naar de volgende post hier
het weer wordt steeds beter
veel pleizier al vast
het weer word beter en nu krijg ik ook meer zin
ik ga zondag ook mee
mvg harrie
Hallo,
Ik ga zaterdag voor mijn "vering" cursus en ben zondag ook nog in het oosten dus rijd ik mee.
Harm, als jij teruggaat naar Josien/Ruger denk ik een toerischtische route te nemen. Heb jij de coordinaten van waar we naar toe gaan?
Triumph driver (meestal althans)
Ik heb de route in m'n koppie......
Harm
Het was zoals gewoonlijk weer mooi weer om te rijden, temperatuur was gewoon goed.
Geen regen om te genieten van een mooie route met wat vlotte bocht werk.
Tot de volgende keer,
Christian
het was erg mooi weer en ik heb de motoren ook voorbij zien rijden, helaas niet meegereden, maar zeker prima weer
We hebben een paar foto's genomen in Bad-Bentheim waar we vele verschillende en mooie motorfietsen zijn tegengekomen.
Gebruik onderstaande link om deze te bekijken.
http://imgur.com/a/gS4Mb
Triumph driver (meestal althans)
Pagina's: 1