Je bent niet ingelogd.

Aankondigingen

Welkom bij motorforum A35, het nieuwste motorforum van oost Nederland!
Je moet je eerst registreren voordat je nieuwe onderwerpen of reacties kunt plaatsen. Veel plezier!

#1 06-06-2013 07:29:26

KochNL
Gebruikers
Geregistreerd: 23-05-2012
Posts: 22
Website

Nieuwe bike gekocht!

Ook hier moet ik natuurlijk even trots vertellen dat ik een absolute topfiets heb gekocht :-)
M'n nieuwe schatje komt van Honda en is een ST1100 Pan European. Ze is 14 jaartjes jong ('99) en heeft 150K km gereden, is bordeauxrood met gouden wielen en uitgerust met ABS, TCS en DCBS. Ze heeft al een nieuwe cardan, distributieriem en nieuwe koppeling en is altijd netjes in een garage met echte ouderwetse techneuten onderhouden (veel TLC, historie aanwezig). Speciaal voor het afleveren heeft de vorige eigenaar er voor mij nieuwe bandjes om gelegd, alles nog eens goed nagekeken en ingevet en voorzien van verse olie, oliefilter en remblokjes zodat ik er direct lekker mee kan gaan rijden. En dat voor maar 3000 piek. Volgens mij heb ik mazzel. Tijd zal het leren, maar het gevoel is erg goed.

Ze rijd in ieder geval fenomenaal awesome! Wat een feest op de weg. Foto's volgen zodra ik haar lekker heb gepoetst en tijd voor foto's heb genomen. Nu moet ik hier ook af en toe een rit bijwonen. Maar komende zondag is een leuke Pan-Rit met ongeveer 70 broertjes en zusjes. Die ga ik eerst even meerijden :-)

Offline

Forum footer