Je bent niet ingelogd.

Aankondigingen

Welkom bij motorforum A35, het nieuwste motorforum van oost Nederland!
Je moet je eerst registreren voordat je nieuwe onderwerpen of reacties kunt plaatsen. Veel plezier!

#1 02-08-2016 18:33:50

bertverheul
Gebruikers
Geregistreerd: 02-08-2016
Posts: 2

Van Nederland naar Zuid-Africa, Capetown

Van Nederland naar Zuid-Afrika, Kaapstad.

Nog vier plaatsen vrij.

Wie gaat er mee.

Via dit forum wil ik de aandacht vestigen op weer en voor mij voor de derde maal een tocht per motor van Nederland naar Zuid-Afrika.

Deze maal met een goed doel voor ogen het kinderopvangtehuis Crerea in Boma Congo DRC.

Motoren op basis van bruikleen (zijn gereed), vergoeding voor motor inclusief meebetalen voor onderdelen en het terug verschepen naar Rotterdam.

Deze reis gaat via west Afrika, vertrek uit Nederland dan België, Frankrijk, Spanje, Marokko, Westelijke Sahara(Marokko), Mauritanië, Senegal, Mali, Ivoorkust, Burkina Faso (optie), Ivoorkust , Ghana, Togo, Benin, Nigeria, Kameroen, Congo, Congo Republiek, Angola, Namibia, Zambia,(optie) Botswana(optie), Zuid-Afrika.

Visums voor de betreffende landen worden onderweg* bij de diverse Ambassades aangevraagd of geregeld bij de grensovergangen.

Totale duur 90 tot 110 dagen (afhankelijk van vele dingen).

Overnachtingen in de tent ( het grootste deel van deze trip zullen wij in een eenvoudige tent slapen, vijf tenten dus! ) langs de weg, in of bij dorpen, woestijnen, Jungles overal en ergens, natuurlijk ook op campings en zo nu en dan een Hotelletje.

Vertrek begin December 2016 of eerder.

Voor deze heb ik vijf motoren klaargemaakt(gechopte Honda XRV 750) en heb dus plaats voor totaal vier rijders .

Motoren op basis van bruikleen, vergoeding voor motor inclusief meebetalen voor onderdelen en het terug verschepen naar Rotterdam.

Verder alles voor eigen rekening.( mail mij voor een kosten indicatie.)

schilderverheul@hotmail.com of bel 0622259252

Vaste eigen bijdrage kinderopvanghuis (of sponsoren).

Ik heb een aantal eigen korte filmpje,s op youtube gezet van de reis 2013/2014 en 2015/2016 onder mijn naam Bert verheul.



Graag allen serieuze reactie.

Laatst bewerkt door bertverheul (11-08-2016 07:44:07)

Offline

#2 11-08-2016 07:43:23

bertverheul
Gebruikers
Geregistreerd: 02-08-2016
Posts: 2

Re: Van Nederland naar Zuid-Africa, Capetown

Bij deze voor de reis hierboven zijn nu nog drie plaatsen vrij.


Bert Verheul.

Offline

Forum footer